Vishna?

Godafton, verkar som att jag siktar mot en ganska tråkig helg. Kan väl i och för sig vara bra att det det lite lugnt denna helgen med tanke på hur veckan har sett ut. Kan ju säga att jag hade roligt på tempel i alla fall :)

När jag pluggade religion igår så gick det inge bra, jag bara somnade hela tiden så jag bestämde mig för att strunta i det. När jag imorse satt och pluggade och läste på lite om guden Vishna och såg vad just ordet betyder så fick jag och Timmy oss ett gott skratt. Vishna betyder "Den som har trängt in i alla". Bra att vi är lättroade :)  provet sedan gick faktiskt ganska bra med tanke på att jag bara pluggade lite i timmarna innan provet :)

Hade<3

Kommentarer
Postat av: inaa

fin blogg:)

2010-03-19 @ 18:10:21
URL: http://sillylittlegirl.blogg.se/
Postat av: Matilda

DUKTIGT!! :D

2010-03-20 @ 00:33:41
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0