vuxenpoäng?

En massa vuxenpoäng insamlade idag! Ska nu rada upp dom här:
Gick upp tidig, redan klockan 11!
Skottade snö!
Åkte själv till farmor och farfar och fikade!

Inte illa va?  Det var faktiskt riktigt skönt väder ute imorse runt halv 12-halv 2 när jag var ute och skottade. Jag skottade till och med i bar överkropp såpass varmt var det! Riktigt skönt faktiskt :) Jag han inte riktigt bli klar innan jag åkte bort mot hammarö för att lämna in mina skidor på renovering och vidare till farmor och farfar för en fika :)
Det som är aningen negativt är att mina skidor inte skulle vara klara fören på fredag och jag ska till branäs på torsdag. Så jag får låna pappas skidor som är exakt samma modell :) Har 3 platser kvar i bilen till branäs. några som vill följa med? :)

Nu skall jag gå ut och skotta det sista vilket kanske tar en halvtimme till, ingen dålig snöhäg vill jag lova att det var! Men snart klar :D 
Sen blir det träning, och sedan? sova? Ja kanske det, och börja tagga inför LAN imôra med Fridén och Halvarsson! Bror min ska säkert också vara ned och spela lite (:  Nej men nu taggar vi för lov! sweet!

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kan ju inte börja sola redan?! :O

2010-03-03 @ 23:15:35
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0