Helg?

Helgen är nu över, och den har ägnats åt mattematik. Förutom typ hela helgen då förstås. Egentligen så är det bara idag som har ägnats åt matematik, och idag är det måndag. Går inte riktigt ihop alltså. 10 poäng till den som förstår vad jag nyss skrev x) Nej, men helgen har varit bra faktiskt (: Grymmaste festen i lördags iallafall, bara några faktorer som kunde varit bättre, men det får fixas till nästa gång (: Imôra är det nationellt prov i matte c och efter det slutprov i programmering. Jag gör matteprovet och sen sjukanmäler jag mig och åker hem och solar tror jag :) Torsdag är det samhällskunskapsprov (vilket långt ord). Fredag skall jag och Timmy ha en egen lektion på idrotten. Sen börjar livet (: lagfest på lördagen, AC/DC på torsdagen, bal tisdagen efter, och sen, studenten på torsdagen!! gäller o ligga i nu under sista veckan bara (: kom igen!!

Bästa presenten fick jag iallafall i lördags också föresten :D gryymt tack :D :)

hade<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till att sola idag! ;)

2010-05-25 @ 12:00:42
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0