jaha?

Känner för att klaga lite idag. Min valborg sög ju riktigt hårt iallafall, satt hemma och glodde på film helt själv bara. 3 filmer blev det, Coraline, District 9 och Iron Man. Ingen av dom var speciellt bra :p Idag har jag spelat hög musik hela dagen bara :p naajs ;D eller nåt. Nej, jag skulle ju klaga, fett tråkigt har det varit, typ, eller inte, eller? förvirrad? vem vet vad jag egentligen tycker? Blir en tripp till Mikaela om ett tag, annars blir det chill ikväll med skulle jag tro om ingen vill styra något, som inte är så troligt eftersom alla var ute igår och är sletna idag :p Nu har jag klagat ganske mycket iallafall :D orkar inte mer nu :p 

hade<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Då var ju till och med min valborg bättre! :D

2010-05-03 @ 20:33:44
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0