Bortskämd?

Ser på ung och bortskämd, skrattar som fan, dom är så patetiska x) Minst en av killarna måste ju vara bög? Väldigt underhållande program! En av deltagarna var dessutom med i Paradise Hotel också.

2 veckors jobb kvar sen är jag arbetslös igen. Ska bli skönt faktiskt x) Gillar inte jobbet jag har nu! Men kommer ju få in lite pengar iallafall. Så att jag har råd med att köpa julklappar, dags att börja fundera på vad man skall köpa och till vilka man skall köpa, Vad jobbigt. Förslag?

Ska hjälpa Lisa med att installera word imôra, även kolla om han som tatuerade mig har tid att träffa mig för återbesök. Jobb innan förstås.

På onsdag får jag besök av Johanna och Matilda!! Kanske borde baka något så det finns något o bjuda på? Eller så tar dom med något som dom har bakat? ;) haha, nej men får väl koka ihop något gott, eller iallafall något. Blir nog en bra vecka! fram till onsdag iallafall :p

Hade<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra vecka fram till torsdag menar du väl? Onsdag kommer ju bli bra! :D

Du kan baka något så kanske vi kan ta med något också ;)

2010-11-15 @ 21:10:35
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu är jag här! :D Det var jätte goda kakor! :D Tack så mycket! :D <3<3<3

2010-11-17 @ 17:53:22
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0