Klar!

Nu är Tatueringen helt klar! ska bara läka i en vecka så kan jag lägga upp en bild sen :) Fast den enda som läser min blogg har redan sett den (men då var den bara nästan klar ;))

Sista veckan på jobbet också! Fick förfrågan om förlängt, men jag tror att jag kommer tacka nej faktiskt, trivs verkligen inte där jag är nu. I december så finns det ju så mycket som måste göras också! Köpa julklappar, städa, pynta, festa, åka till Göteborg o hälsa på Fridén, och viktigast av allt!! slappa!! Resten av veckan blir det jobb, och träna och slappa. Utgång på lördag eventuellt, och yippi ka yey nästa onsdag. Fredag är det en bortamatch som jag hoppas slippa åka på eftersom jag har tränat en gång i veckan i 3 veckor nu, men man vet aldrig.

Hade<3


Jag, victor, anton och anton är singlar nu, så nu är det bara sånna här brudar som gäller!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, jag tvingar dig att följa med till Håkan ;)

Oj, jag ska fråga mamma när hon kan! :D

2010-11-24 @ 17:28:40
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag önskar jag hade sån kropp!

Jag läser också din blogg faktiskt! ;) <3

2010-12-05 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0