nöjes?

Nej, inte nöjes. Jag skall istället åka buss till lidköping, spela match, och åka hem igen. Anländer till stan typ halv 12 på kvällen så hela kvällen bli förstörd. Självklart så är det ju samma kväll som det är fet halloweenfest på nöjesfabriken och alla mina polare har frågat om jag vill följa med. När jag för en gångs skull är bjuden på flera olka förfester så kan jag inte? Gud måste hata mig innerligt. I övrigt räknar jag med en lugn helg, om någon vill leka så säg till.

Mycket förändring på g nu, eller det har ju redan börjat med håret, har bokat tid för en annan grej på måndag efter jobbet, ska bli galet spännande! Vad det är, får du reda på i nästa avsnitt av förändringen. Som visas på okänt datum och tid. missa inte!  (spännande eller vad?)

Hade<3


Länge sen ni fick lite dålig humor, så kände att det var dags!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill veta!!!!!!!!

2010-11-10 @ 22:00:45
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0