respons?

Fick noll respons på pilotavsnittet av förändringen, så antar att det inte var speciellt spännande ändå :p Avslöjandet kommer nu iallafall, fast inte lika dramatiskt som tänkte från början. Jag har skaffat mig en tatuering. Kan ju säga att det var 3 timmars lidande! Sista timmen gjorde det så ont så jag blev tårögd, ville bara ha någon som satt bredvid och höll handen! :p Så detta är inget jag rekommenderar att man gör ensam. Fast ändå tråkigt för den som sitter bredvid o se en människa lida i 3 timmar? Dilemma! Nu var detta gjort, nästa lär dröja minst ett år innan jag gör, då jag kanske har glömt bort hur ont det gjorde. Fast då är det bara o tänka på ett nålstick, fast jävligt många nålstick i följd typ :) Bild kommer när den har läkt helt, om typ 4-6 veckor. Hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill se NU!!!!

2010-11-10 @ 22:02:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kunde ha följt med dig! Om du hade sagt något!

Nästa gång du gör en vill jag veta innan ;) Och inte typ sist av alla! :( Men jag kommer nog på Onsdag och tar mig en titt! :D <3<3

2010-11-15 @ 19:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0