konsert?

Väldigt många konserter som jag vill gå på just nu!! Jorn, Helloween och stratovarius, primal fear, freedom call, moster magnet, bullet for my valentine, Disturbed, the list goes on. Men har jag pengarna, eller vänner, eller vänner med pengar till detta? näh. Förhoppningsvis kan jag se en av dessa iallafall, men man vet aldrig.

Jag spenderar nu dagarna med att följa en massa tv-serier som släpper ett avsnitt i veckan. när jag är klar med dessa så glor jag på House M.D. (en läkarserie, riktigt bra) eller Doctor Who, (som inte är en läkarserie) Självklart så åker jag själv på en sjukdom nu när jag tittar på detta, livet är ironiskt. Detta har gjort att jag troligen inte kan bli med till göteborg imôra på bortamatch, ska prata med min tränare igen imôra. Har även gjort detta till en lugn helg i övrigt.

Arvikamârten håller på i, gissa vart? juste! Arvika! Men man missar nog inte så mycket? En massa fulla arvikingar är väl inget o ha. Nej nu skall jag äta mig fet på glass, sen chips, och sätta igång en film tror jag.

Hade<3








Kommentarer
Postat av: Matilda

Många konserter du...

Glass och chips!!<3

2010-10-07 @ 22:18:36
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0