vägsniglar?

Hata vägsniglar! visst en lite då och då får man väl finna sig i, men igår var det hemskt! Först hamnar jag bakom en som ligger 30 på 50väg, den svänger rätt fort som tur är, men detdröjer inte länge fören jag hmnar bakom en som ligger i 40!! och det sorgliga är att vi kom ikapp en bil framför som låg i 30 -.- Aningen ledsamt vill jag lova. folk som ligger 50 på 70väg är också oerhört irriterande x) Ahru, inte lätt ibland.

Är sjuk igen också, 2 gånger på 2,5 vecka, inte illa alltså. Jävligt irriterande om inte annat :)

Paradise Hotel går på sexan nu och jag är ju så töntig så jag följer det, fast det verkar inte nå bra denna säsongen, så får se hur länge jag orkar följa det x) Vilken värdelöst inlägg :D

hade<3


snart dags o åka skidor igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0