brist?

I brist på annat så gör jag nu ett kort inlägg eftersom det var Matildas högsta önskan på jorden just nu.

Kultarnatten imôra, ska jag gå på den? nej verkligen inte! Har varit där 3 gånger och det räcker mer än väl. Blir istället utgång med halvarsson o victor ser det ut som, trodde först att Annie o några till skulle med men hon san yss att hon står över eftersom hon inte fick med några andra, (jag förstår henne) Har jag tur så vill inte dem andra ut heller. Fast det känns lite elakt eftersom Anton fyllde år i måndags, men men, that's life. Morgondagen blir alltså lite av en överaskning, hoppas jag?

Inga planer för lördagen än så länge, någon som vill leka? Söndag skall jag på SM-Finalen i Amerikansk fotboll för att se crusaders förlora finalen för 10r året i rad. Kan bli kul? Sällskapet är just nu bara fröken Stensby, men fler tillkommer nog :)

Det var allt om min helg, så nu har Matilda lite oerhört tråkig läsning framför sig, tills hon läst det för då är det bakom henne? lät konstigt, i vilket fall... Varsegod Matilda!

Hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack Sibbe!! :D Nu hade jag i alla fall lite kuligare i några sekunder! ;D

2010-09-16 @ 21:10:07
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0