inlägg?

ett inlägg till inom en vecka! är jag på gång igen?! spänningen är olidlig, ska jag börja blogga aktivt igen?! (Facit längst ner i inlägget.)



Kom hem ifrån götet igårkväll, såg på filmen tekken som skall bygga på spelen. En stor besvikelse, vilken jävla skit :) Cupen gick väl över förväntan. och dagens tips är att om ni ska äta på pizza hut så bör ni endast äta där när dem har lunchbuffé, annars är det sjukt ovärt :) Seriepremiär mot hammarö på fredag för övrigt, lite häftigt med ett derby.

Vem styr förfest för utgång på lördag då? eller kanske efter matchen på fredag? vad som helst, vill dricka öl o må bra med roligt folk. Om du har en förfest, tryck 1. om du har en förfest och jag är välkommen tryck 2. Om du vet en förfest som du ska på tryck 3. Om du vet en förfest som du ska på och jag är också välkommen tryck 4. sen kommer jag inte på några fler bra alternativ? om det är hemmafest kanske? bjud mig för fan!

hade<3


Party plz? (ovanligt mycket egobilder nu, det är bara att stryka tippex över skärmen där jag syns om ni blir rädda)


har på tal om inget fortfarande ingen aning om vem som skickade detta, någon som är redo att erkänna?






facit: troligen inte

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fest! Vi måste fixa något en dag Sibbe! :D Jag fyller i alla fall år snart och då är du såklart välkommen! :D

2010-09-11 @ 01:42:42
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sen så måste vi fixa så att vi kan äta glass en dag också! :D

2010-09-11 @ 01:43:10
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0