Herre gud som i himlen är

Har kommit fram till 3 saker denna veckan. vi börjar med nummer 2.

Uppenbarelse nummer 2: Man blir trött av att jobba.

Man blir ju helt sjukt trött och seg i skallen av att jobba! Trodde inte det skulle vara så farligt på dagis som det var på plasten. Men jo, det är det! Dagisbarn som inte förstår någonting och skriker hela dagarna :) Så jag har varit ännu drygare o sagt ännu dummare saker än vanligt denna vecka tror jag ;P Men det är så det blir. Men men, skrikiga dagisbarn var det, vilket oundvliklligen för mig in på uppenbarelse nummer 1.

Uppenbarelse nummer 1: Det är väldigt skönt att vara ensam hemma.

Efter en dag på dagis så är det oerhört skönt att komma hem till ett tyst hus, laga lite mat o äta i tystnad. För att sedan sätta igång en film eller lyssna på lite bra musik. Efter detta far man till gymmet, pumpar lite o snackar med folk som finns där. Sedan åker man hem för att äta lite ägg och bacon samt duscha och sova. Sitta vid tvn en stund kanske. (Perfekt dag egentligen, saknas bara ett ligg! KK någon?)  Alternativt till Gym så kan man ta en löprunda. Det för mig då in på uppenbarelse nummer 3.

Uppenbarelse nummer 3: Löpning är inte min grej.

Första löpturen på 20 dagar för mig idag. På dom innan har jag hållit ett extremt lågt tempo, men inte idag, idag sprang jag på rätt bra! (för att vara mig dvs) Och detta slutade i feta skavsår och en katastrofalt dålig tid på 5,25 km.

Har varit en stor vecka för mig detta med 3 utomordentliga uppenbarelser och en del dumma uttalanden men livet går vidare! ciao!

Hade<3



Ska föreställa en uppenbarelse men jag vet inte?
(Har inte photoshop på datorn just nu så jag gjorde ett jättebra jobb i Paint)

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAA!!! Din blogg är så bra! :D

Vi måste träffas någon dag!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-25 @ 20:11:51
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0