Dröm?

Drömde inatt att jag åkte inlines på en parkering, men jag kunde inte stanna. Jag skulle till min bil men jag åkte fårbi den! Då la jag mig ner men jag stannade fortfarande inte, jag åkte in under en massa bilar tills jag kom till en gräsplätt där jag plötsligt stannade. Men då var jag ju så långt ifrån bilen igen så jag började åka mot den, men då kunde jag inte stanna igen! men jag åkte förbi en busshållplats och tag tag i hörnet på den för att kunna stanna och vända. Då åker busshållplatsen upp från sitt fästa i marken och åker med mig några meter innan vi båda stannar, och en av dem som satt i busskuren säger: bussen går inte fören om en kvart. Sen kommer det någon annan o skriker och är jättearg! så då lagar vi busshållplatsen o sen vaknade jag :) Spännande!

Ska köpa biljetter till 100% party sen!

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha! ok, najs :) Vill också ut!

2011-02-16 @ 21:18:13
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0