2011

Folk är inte sura på mig längre och förkylningen börjar gå över. Året blir bättre o bättre?

Jag har idag läst ut orgasmboken, intressant bok som rekomenderas. har även satt upp mig på vikariepoolen i hammarö kommun. Vikariepoolen för förskolelärare (dagisfröken), så det kan bli spännande! blir det mycket sådant så kan det bli så att jag kommer bosätta mig hemma hos min farmor och farfar ett tag. Var nog detta jag ville meddella världen idag. Och även det att jag är väldigt otålig! En mobiltelefon som jag vill köpa har inte släppts än!! vilken jävel! Den skall komma i Januari iallafall, så typ 20 dagars väntan? irriterande!

Hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har inte du typ en ny mobil redan?

2011-01-07 @ 10:01:53
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0