gym gym gym

Mycket träning blir det! Benpass idag! Benpass är skittråkigt, men välbehövligt :)
Blev lite inspirerad av handbolls VM så jag var in och gjorde ett handbollspass i tisdags! Träffade mål 4 gånger på hela träningen, (det är inte bra om någon undrar). och bara 2 av dom blev mål dessutom. Ska ner nästa tisdag också men sen blir det nog lugnt ett tag.

Har inhandlat hela 3 böcker på sistone! Orgasmboken som jag köpte för några veckor sedan, rekomenderar jag starkt, väldigt informativ för såväl pojkar som flickor. Igår fick jag även hem böckerna, konsten att läsa tankar och, alla får ligga. har läst lite i båda. Psykologi är galet intressant! Kommer börja testa en del saker redan idag.

Imôra så blir det tv-spel och film hemma hos sebbe i skattkärr. Har aldrig varit hemma hos honom under dem 3 åren som jag känt pojken, bara släppt av han utanför. Fast det tog 6 år innan jag kom in i victors hus första gången så detta är ju ganska snabbt? Ska bli kul att se hur han bor i alla fall! jag tror på en trevlig kväll!

Nu skall jag till gymmet! ha en fortsatt trevlig dag och helg!

hade<3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Träna är tråkigt vad man än tränar!

2011-01-21 @ 17:50:31
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0