100% Party

ikväll är det utgång som gäller! snittar hittills en utgång per månad, vilket är väldigt lite egentligen. Men ska man va fin på stranden så får man ta det lite lugnt nu ;) iofs så ska jag till nöjes på lördag också, så denna helgen förstör en hel del träning! Men det ska nog inte vara någon fara. Börjar närma mig 90 kg nu föresten! awesome!

Har nu fått inloggningsuppgifter till vikariepoolen också, så nu hoppas jag att jag får en massa förfrågningar så jag kan få in lite pengar!
Galet sugen på o köpa egen bil också! Så det har jag även börjat kika en del på :)

Nu återstår enbart o önska mig själv en oerhört bra kväll och helg!

hade<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Var det skoj? :)

2011-03-05 @ 18:00:12
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0