rubrik

I Tisdags var jag på rättegång, Det var ju oerhört spännande. Hon som var åtalad såg ut som en man, misstänker att hon är lesbisk, fast det vet jag ju så klart inte.

I övrigt så är jag jobbar jag på dagis nu lite då och då, och tränar fortfarande ganska mycket.

dag1 - Bröst, tricep
dag2 - Bicep, Mage
dag3 - Löpning
dag4 - rygg, axlar
dag5 - ben
dag6 - löpning, mage
dag7 - Vila

På lördag ska jag skriva högskoleprov igen. Tror det kommer gå sämre denna gånen faktiskt :P men iallafall värt ett försök :) Mikaela o Annie ska också göra det, så jag kommer ha lite sällskap i pauserna :) usch, ser inte fram emot det, men men.

Kikar på lite olika KYutbildningar nu, kan nog bli så att jag börjar plugga till hösten, orkar inte vara vikarie, och får jag inget riktigt jobb så känns plugga som enda alternativet. Tänker inte gå runt o göra ingenting i ett år till.

hade<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0